Q-integra

Podpora pro digitalizaci procesů, sdílení informací a spolupráce v týmech

Q-integra zastřešuje společným jádrem a uživatelským prostředím klíčové aplikace, procesy a informace organizace, a tím vytváří prostor pro digitalizaci procesů a ulehčuje práci s elektronickými dokumenty – umožňuje jejich sdílení, workflow, správu a organizaci.

Představuje rozsáhlé unifikované prostředí pro tvorbu, provoz a další rozvoj podnikových aplikací, například:

Anonymizace dokumentů

Aplikace určená na odstranění citlivých informací ve zveřejněných dokumentech.

Scorecorecard

Nástroj pro podporu strategického systému měření výkonnosti firmy.

Klasifikace dokumentů

Umožňuje klasifikaci dokumentů do tříd a jejich řízení na základě obsahu.

Elektronická kancelář

Digitalizuje a automatizuje administrativní procesy firmy.

Řízení rizika

Efektivní nástroj pro práci s rizikem.

Responzivní design

  • optimalizované zobrazení stránek aplikací podle velikosti obrazovky koncového zařízení,
  • jednoduché a intuitivní uživatelské rozhraní, rychlá implementace v organizaci.

Organizační struktura

  • informace o osobách, funkčních místech, skupinách a rolích,
  • nastavení a administrace celého systému.

Logy

  • automaticky generované záznamy o činnostech uživatelů.

Společné vlastnosti aplikací

  • práce na základě organizační struktury, funkčních míst a skupin uživatelů,
  • řízení přístupových práv na základě rolí,
  • fulltextové vyhledávání,
  • uživatelské řízení a filtrování záznamů,
  • automatické logy o činnostech uživatelů,
  • notifikace uživatelem prostřednictvím emailu, SMS nebo Skype,
  • integrace uživatelů s adresářovými službami a identity managementem,
  • podpora Single Sign-On,
  • šifrování uložených dat a komunikace,
  • lokalizace do více jazyků,
  • možnost integrace do existujících ICT systémů.

Přínosy

  • optimalizace procesů a činností,
  • redukce nákladů a průběžných dob procesů,
  • krátký čas implementace řešení,
  • malá náročnost na infrastrukturní zdroje organizace,
  • jednoduchá správa a údržba,
  • vysoká bezpečnost řešení,
  • funkčnost výhradně v internetovém prohlížeči, bez nutnosti instalace dodatečných aplikací nebo pluginů,
  • technologie postavená na otevřených standardech.

Technická specifikace

Server

Podporované operační systémy:

  • Microsoft Windows,
  • Linux.

Podporované aplikační servery:

  •  JBoss/WildFly,
  • Oracle WebLogic.

Podporované databázové servery:

  • Microsoft SQL Server,
  • Oracle Database,
  • PostgreSQL.

Klient

Podporované prohlížeče:

  • Mozilla Firefox,
  • Microsoft Edge,
  • Google Chrome,
  • Opera.