Q-integra
Podpora pro digitalizaci procesů, sdílení informací a spolupráce v týmech
Q-integra zastřešuje společným jádrem a uživatelským prostředím klíčové aplikace, procesy a informace organizace, a tím vytváří prostor pro digitalizaci procesů a ulehčuje práci s elektronickými dokumenty – umožňuje jejich sdílení, workflow, správu a organizaci.
Představuje rozsáhlé unifikované prostředí pro tvorbu, provoz a další rozvoj podnikových aplikací, například:
Anonymizace dokumentů
Aplikace určená na odstranění citlivých informací ve zveřejněných dokumentech.
Scorecorecard
Nástroj pro podporu strategického systému měření výkonnosti firmy.
Klasifikace dokumentů
Umožňuje klasifikaci dokumentů do tříd a jejich řízení na základě obsahu.
Elektronická kancelář
Digitalizuje a automatizuje administrativní procesy firmy.
Řízení rizika
Efektivní nástroj pro práci s rizikem.
Responzivní design
- optimalizované zobrazení stránek aplikací podle velikosti obrazovky koncového zařízení,
- jednoduché a intuitivní uživatelské rozhraní, rychlá implementace v organizaci.
Organizační struktura
- informace o osobách, funkčních místech, skupinách a rolích,
- nastavení a administrace celého systému.
Logy
- automaticky generované záznamy o činnostech uživatelů.