Document Management System

 

Implementace správy podnikového obsahu (ECM) vám umožní zvýšit efektivnost prostřednictvím automatizace manuálních procesů, zvýšit individuální a týmovou produktivitu a dlouhodobým uchováváním informací přispěje k dodržování legislativních požadavků.

  • Uživatelsky přívětivé prostředí
  • Je snadno integrovatelný s již zavedenými systémy
  • Nízké pořizovací náklady
  • Minimálně zatěžuje HW infrastrukturu
  • Veškeré důležité nástroje jsou součástí základní implementace
  • Žádné licenční poplatky

Alfresco není tradiční DMS, tak jak jej známe. Všechny DMS byly už od svých počátků stavěny jako složi­té dokumentové knihovny – dokumenty se třídili podle různých atributů, jako je: autor, vznik, oddělení a zdánlivě působí, že jsou tak uspořádány, ale je velmi těžké v nich najít hledanou informaci. Důsledkem bylo, že se na DMS nabalovaly postupem let další funkce a univerzální nástroje tak, aby nakonec samotné uživatele přerostli. Alfresco je jiné už svým pojetím – orientuje se na své uživatele primárně tím, jak systém tvoří. Pro uživatele je práce se systémem intuitivní a velmi snadná. Mezi základní funkcionality patří:

  • check in/out
  • vyhledávání
  • automatizace business procesů (workflow)
  • verzování
  • diskusní fóra
  • plug-in pro MS Office